Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Photography / Student Member Liv DrumFemale/United States Groups :icondeviantsforthebetter: DeviantsForTheBetter
 
Recent Activity
Deviant for 1 Year
Needs Premium Membership
Statistics 389 Deviations 1,073 Comments 4,624 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Donate

livdrummer has started a donation pool!
80 / 3,000
Help me get a premium account :) and if you can't donate, spread the word about my artwork!

You must be logged in to donate.
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Nov 14, 2013, 1:04:56 AM
    20
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Jul 8, 2013, 1:52:47 PM
    20
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Jun 28, 2013, 10:14:08 PM
    20
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Apr 21, 2013, 9:21:49 AM
    20

Groups

deviantID

livdrummer's Profile Picture
Interests

Lyrics to Start the Week Off Right

Mon Apr 7, 2014, 2:51 PM

"Dope"


Corks off, it's on
The party's just begun
I promise this
Drink is my last one
I know I f****d up again
'Cause I lost my only friend
God forgive my sins

Don't leave me, I
Oh, I'd hate myself until I die


My heart would break without you
Might not awake without you
Been hurting low from living high for so long
I'm sorry, and I love you
Stay with me, "Bell Bottom Blue"
I'll keep on searching for an answer 'cause I need you more than dope
I need you more than dope
Need you more than dope
I need you more than dope
I need you more than dope
Toast one last puff
And two last regrets
Three spirits and
Twelve lonely steps
Up heaven's stairway to gold
Mine myself like coal
A mountain of his soul
Each day, I cry
Oh, I feel so low from living high
I need you more
Need you more
I need you more than dope
Gaga heart stamp by OhsheisGaga
_____________________________


"FU"
(feat. French Montana)


Oh, you broke my heart
I told you I was weak for love
But then you went around
And did what you wanted to do
And now I'm crying, crying

Ooh, it seemed like everything was going fine
I found the love that I thought was gonna last
Then I accidentally saw a few things in your cell
I even LOL'd, man, I should've known
Why, why you're doing what you do
You, you might as well just tell the honest truth
See, I'm not really down with this
This ain't no texting s***
Know I got no biz,
But it is what it is

I don't really have much to say
I was over it the second that I saw her name

I got two, ooh, ooh letters for you
One of them's F and the other one's U
'Cause what you gotta do, is go get yourself a clue
Only two, ooh ooh letters to choose
One of them's F and the other one's U
SMH, I'm pressing send on you


[Miley Cyrus & French Montana]
Could've been this, could've been that
We done been there, we done been back
You ain't with it, could've said that
Why you tripping, let me hit that
I ain't trying to argue more.
I do it all for you,
You know you're my right eye
Baby, let me show you

Oh, I know what's been going on
Don't even try to act like Mr Super Nonchalant
What makes you think I'll stick around
I'm not as stupid as you sound
And you sound really dumb right now
From A to Z, ooh
I got a lot of nasty things flowing up in my head
But none of them are worth my time
You're not even worth this rhyme
And I don't, I don't give a flying


I don't really have much to say
I was over it the second that I saw her name

I got two, ooh, ooh letters for you
One of them's F and the other one's U
'Cause what you gotta do, is go get yourself a clue
Only two, ooh ooh letters to choose
One of them's F and the other one's U
SMH, I'm pressing send on you

Ooh, ooh, two letters for you, yeah, letters for you
What you trippin' on, huh?
Girl, you know you're wrong, huh?
Don't let these girls drive you crazy

I don't really have much to say
I was over it the second that I saw her name

I got two, ooh, ooh letters for you
One of them's F and the other one's U
'Cause what you gotta do, is go get yourself a clue
Only two, ooh ooh letters to choose
One of them's F and the other one's U
SMH, I'm pressing send on you
Happy Halloween from GaGaGomezCyrus by GaGaGomezCyrus

_____________________________

"Do I Wanna Know?"


Have you got colour in your cheeks?
Do you ever get that fear that you can't shift
The type that sticks around like summat in your teeth?
Are there some aces up your sleeve?
Have you no idea that you're in deep?
I dreamt about you nearly every night this week

How many secrets can you keep?
'Cause there's this tune I found that makes me think of you somehow and I play it on repeat
Until I fall asleep
Spilling drinks on my settee

(Do I wanna know)
If this feeling flows both ways?
(Sad to see you go)
Was sort of hoping that you'd stay
(Baby we both know)
That the nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day

Crawling back to you

Ever thought of calling when you've had a few?
'Cause I always do

Maybe I'm too busy being yours to fall for somebody new
Now I've thought it through

Crawling back to you

So have you got the guts?
Been wondering if your heart's still open and if so I wanna know what time it shuts
Simmer down and pucker up
I'm sorry to interrupt. It's just I'm constantly on the cusp of trying to kiss you
I don't know if you feel the same as I do
But we could be together if you wanted to

(Do I wanna know?)
If this feeling flows both ways?
(Sad to see you go)
Was sort of hoping that you'd stay
(Baby we both know)
That the nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day

Crawling back to you (crawling back to you)

Ever thought of calling when you've had a few? (you've had a few)
'Cause I always do ('cause I always do)
Maybe I'm too (maybe I'm too busy) busy being yours to fall for somebody new
Now I've thought it through

Crawling back to you

(Do I wanna know?)
If this feeling flows both ways?
(Sad to see you go)
Was sort of hoping that you'd stay
(Baby we both know)
That the nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day

(Do I wanna know?)
Too busy being yours to fall
(Sad to see you go)
Ever thought of calling darling?
(Do I wanna know?)
Do you want me crawling back to you?
arctic monkeys by berushka2319

_____________________________

"Maybe You're Right"


Chapter one we started happy
The second that you said you loved me
Started questioning us
Are we really in love?

Trying to figure out chapter three
But you're not giving me anything
"This is what we are"
Then I gotta move on
You think this is everything
But this is no book of love

You might think I'm crazy
That I'm lost and foolish, leaving you behind
Maybe you're right
You might think I'm crazy
That I'm lost and foolish, leaving you behind
Maybe you're right

Maybe you're right

Here comes the part of you and me
Arguing about nothing
You told me it's as good as it gets
Yeah, I'm real emotional
Blame it on your mental jokes
How much did you think that I could take?
So much for taking this too far
You can blame me for who I am
It's too late for us to try and be in love right now


You might think I'm crazy
That I'm lost and foolish, leaving you behind
Maybe you're right
You might think I'm crazy
That I'm lost and foolish, leaving you behind
Maybe you're right
Maybe you're right

Fill the pages now
This chapter's done
Moving on up and forward onto all that we'll become
If you ever get to the place where the sun is shining everyday

Then I'll be on your mind

You might think I'm crazy
That I'm lost and foolish, leaving you behind
Maybe you're right
You might think I'm crazy
That I'm lost and foolish, leaving you behind
Maybe you're right
Maybe you're right

Let me go to the top one more time
_____________________________

"Please Don't Leave Me"


Da da da da
Da da da da

Da da da da da,

I don't know if I can yell any louder,
How many times have I kicked you out of here
Or said something insulting?

Da da da da da

I can be so mean when I wanna be,
I am capable of really anything,
I can cut you into pieces,
When my heart is broken.


Da da da da da

Please, don't leave me
I always say how I don't need you
But it's always gonna come right back to this
Please, don't leave me

How did I become so obnoxious?
What is it with you that makes me act like this?
I've never been this nasty.
Can't you tell that this is all just a contest?
The one that wins will be the one that hits the hardest.
But baby I don't mean it,
I mean it, I promise

Da da da da da

Please, don't leave me, oh
Please, don't leave me (don't leave me)
I always say how I don't need you
But it's always gonna come right back to this
Please, don't leave me

I forgot to say out loud
How beautiful you really are to me.
I can't be without.
You're my perfect little punching bag,
And I need you.
I'm sorry.

Da da da da
Da da da da

Da da da da da

Please, please, don't leave me
Baby, please, don't leave me (no, don't leave me)
Please, don't leave me
(I always say) I always say how I don't need you
But it's always gonna come right back to this

Please, don't leave me (yeah)
Please, don't leave me
(I) I always say how I don't need you
But it's always gonna come right back to this.
(please, please) please, don't leave me,

Baby, please, please, don't leave me.

 Pink (Alecia Beth Moore) PNG by KrRenata
_____________________________


"Why I Have My Grandma's Sad Eyes"


It started like this,
I was here right, standing leaning back,
My deer in the headlights,
Look never fails but hearing all the things that you said,
Cut me to the core, blew me away,
Like I got hit with a gunshot, like a bomb dropped,
Stabbed with a white hot knife in the heart,

While all these people still ask me why I have my grandma's sad eyes.

Now you know why cause this time,
I didn't see it coming,
Couldn't stop the running words out your mouth,
They're leaving me crushed,

Sound louder than bombs hit harder than Mack trucks,
On highways knock me down now,
Like the chump with the black eye hit with the uppercut,
It tastes like blood and a case of ice cold pure devastation,
I may never stand up again,


I will never go out again, again,
Oh f**k if this is the end, then I just want revenge, 
I just want to take you down with me,
I've been so mad and furious love must be just for idiots,
I'm shutting down, breaking down getting out of this s**t hole ghost town,
Cause all these people still ask me why I have my grandma's sad eyes,
I must have my grandma's sad eyes,

Time's past, just like a gasp from some tiny cell inside,
That won't die sending out a quiet ping like a submarine,
A lost transmission from a distant galaxy,
So reach way down in the dark to the bottom of my rotten heart,
To a place deep in my black lung for the song,

I haven't sung since I was a little brat from Connecticut,
When I felt so alone against the world picked always last,
It saved me then will it save me now,
It goes, universe, wrap your arms around me.
Make me strong so I can take on anyone

I must have my grandma's sad eyes,
Now you know why.
Now you know
Kill hannah by PrincessOfLust666
_____________________________





  • Mood: Not Impressed
  • Listening to: Kill Hannah/ She Wants Revenge
  • Reading: don't be stupid, this isn't about you.

AdCast - Ads from the Community

×

Commissions

Photography/Watercolor/Collage Comissions
you may request an image that is unique to you and your style, you can:
a) send me an email with an image so I can either water-colour it or personalize it based on what you want.
b)send me inspiration by noting me song lyrics or simply inspiring ideas.

I will do everything I can to make my work appeal to your ideas or direction, but vulgar/inappropriate comments will NOT BE TOLERATED and I WILL report you for abuse.

to see my work please visit: livdrummer.deviantart.com/gall… to see my style of work and editing.

to receive my email for serious commissions, note me. :D

Thank You for your time!
L!V :batman:

Journal History

Comments


Add a Comment:
 
:iconcosmickat:
CosmicKat Apr 7, 2014  Professional Artist
thank you!

having nightmares by CosmicKat
Reply
:icongreenvoice:
GreenVoice Apr 7, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much for the Fav!!!! :huggle:
Reply
:iconlivdrummer:
livdrummer Apr 7, 2014  Student Photographer
No problem :hug:
Reply
:iconlivdrummer:
livdrummer Apr 6, 2014  Student Photographer
:hug:
Reply
:iconuki--uki:
Thank you so much for the appreciation!

:hug:

:iconbreakingtheillusion:
Reply
:iconlivdrummer:
livdrummer Mar 31, 2014  Student Photographer
NP!
Reply
:iconbeans6677:
beans6677 Mar 30, 2014  Hobbyist Photographer
Merci ;)
Reply
:iconlilimeitys:
Lilimeitys Mar 27, 2014  Hobbyist Writer
Thank you:hug:
Reply
:iconcatpuck:
catpuck Mar 19, 2014  Hobbyist General Artist
Hi. wanna join my group called Anti-illuminati-01?anti-illuminati-01.deviantart.…
Reply
Add a Comment: